Talent Rekruttering

For vores kunder
Handler det om, at I finder den bedste kandidat, hvis talenter kan iscenesættes, så strategien for virksomheden understøttes på kort og lang sigt.

Afdækning og udfordring
Sammen afdækker vi ”personaen”, så vi forstår, hvilken kandidat type, I som helhed har behov for. Vi italesætter, hvilke talenter samt faglige og personlige kvalifikationer kandidaten skal besidde. Vi vurderer også på teamet, ledelsen og kulturen.

Kvalificeret kandidatfelt
Herfra udarbejdes jobannonce og strategi. Vi ser rekruttering, som skal vi sælge et par cool sneakers, hvorfor vi inddrager video og social medier herunder search på LinkedIn. Vi har en løbende dialog om opgaven og kandidaterne. Vi tror på samarbejde under hele processen.

Onboarding
Efter ansættelse følger vi og der udarbejdes et onboarding program, hvor der udarbejdes en plan med mål/indsatser og oversigt over, hvilke talenter, der iscenesættes hvornår. Det tager naturligvis sit udgangspunkt i strategien, og den rolle kandidaten er ansat i.

Vi anvender følgende værktøjer:

Talentbaseret rekruttering
Benytter sig af TalentIndikator, som er en test, der viser, hvilke talenter kandidaten besidder og i hvilken rækkefølge. Vi ved, at kan vi scenesætte 3 til 5 toptalenter, så hæves effektivitet og arbejdsglæde med op til 50%. Talentbaseret rekruttering giver dig 90% chance for at rekruttere top-performere i alle slags job.

TeamPlayerHR
Ved hjælp af TeamPlayerHR sammenligner vi en persons kompatibilitet til en potentiel leder og/eller et team. TeamPlayerHR er baseret på individers svar på spørgsmål vedrørende: arbejdsmiljø, kultur, konflikthåndtering, problemløsning, interaktion på arbejdspladsen, work/life-balance, kommunikationsstil, arbejdsvaner og karrieremål.

Vores kunder siger:

”Vi har arbejdet sammen med Bettina på flere cases, hvor vi stod i en svær situation med at finde de rette kandidater til specialist-stillinger. Bettina har i alle tilfælde formået at forstå vores forretning og sikre et stærkt felt af kvalificerede kandidater til vores ledige stillinger. Og det er hver gang gjort med stor entusiasme, en tilpas grad af sund kritik og ikke mindst som ambassadør for vores virksomhed og brand”.

HR-Manager, stor dansk international virksomhed.